{{#image}}
{{/image}}
{{text}} {{subtext}}
   

 

Bisfenols A giga

Pats labākais dzīves skolotājs – pieredze. Ņem, protams, dārgi,bet paskaidro saprotami.


 

Citi raksti par šo tēmu

Sports un veselība

Sports – ceļš uz integrētu sabiedrību

Lai atbalstītu cilvēkus ar īpašām vajadzībām, kā arī, lai veicinātu atvērtāku un saliedētāku sabiedrību, 2009. gadā Lielbritānijas vēstniecība aizsāka “Vienotības kilometra” tradīciju Nordea Rīgas maratonā. „Vienotības kilometrs” bija īpaša distance, kurā tika aicināts piedalīties jebkurš cilvēks ar invaliditāti.

Lasīt tālāk ...

Joga


Līga Kļaviņa

Joga ir daudzveidīga - katrs pasniedzējs to pasniegs citādi. Tādēļ, dodoties uz jogas nodarbību, pēc pirmās nodarbības, ja tā nepatīk, nevajag visam atmest ar roku - vajag izmēģināt dažādas skolas, līdz atrod sev piemērotāko. Jogas sistēmas pilnība ir tās daudzveidībā. Jogai ir vairāki virzieni, daudz dažādu stilu un mācības metožu.

Lasīt tālāk ...

Pilates

Kaspars Ozoliņš


Treniņa sistēmu Pilates gandrīz pirms simt gadiem izstrādāja Jozefs Huberts Pilatess (Joseph Hubertus Pilates, 1880-1967), Laika gaitā uzlabota, papildināta, šī atveseļošanas sistēma šobrīd visā pasaulē ir ļoti populāra.

Lasīt tālāk ...

Karstumā un putekļos

Sandra Vizule

 

Mainās gadalaiki, bet mūsu ierastais dienas ritms paliek nemainīgs. Bieži vien, vēloties vasaras sezonu pavadīt ar slaidu figūru un vingriem locekļiem, tas kļūst vēl intensīvāks. Aerobika, kalanētika, trenažieri ir labi un vajadzīgi. Tomēr nereti čakliem vingrotājiem reāli jāsaskaras ar dažādām ādas problēmām.

Lasīt tālāk ...

Vingrosim ar mīlestību!

Vaira Kaziniece

Vingrojumi iegurņa, vēdera un sēdes muskuļu stiprināšanai jeb, citiem vārdiem sakot, “dāmu” muskulatūras treniņš. Šie vingrojumi ir “neatsverami” dažāda vecuma faktiski veselām sievietēm, arī topošajām māmiņām garajos grūtniecības mēnešos, kā arī, būsim atklāti, noderēs mīlestībā!

Lasīt tālāk ...

Kas mūs dara stiprākus?

Inete Auziņa

Dzīvei – kā fiziskai, tā arī garīgai – jābūt relaksējošam procesam, kurā organisms funkcionē pēc reģenerācijas un superkompensācijas principa. Tas mūs darīs stiprus garā un miesā.

Lasīt tālāk ...

Sporta trauma: kā cilvēks to uztver?

Inese Sniķere

Ja cilvēka dzīve ir cieši saistīta ar sportu, jebkura trauma liek sašķobīties viņa dzīves stabilitātei, turklāt visnopietnākajā nozīmē. Profesionālie sportisti tik daudz laika un enerģijas velta savu fizisko spēku pilnveidei, ka reizēm vienkārši neiznāk attīstīt citas savas personības puses. Gūstot traumu, šie sportisti nonāk smaga jautājuma priekšā: kā dzīvot tālāk?

Lasīt tālāk ...

Iztaisnosim banānu!

Iveta Ancveriņa

Arvien vairāk cilvēku sūdzas par periodiskām muguras sāpēm, bieži vien neapzinoties to iemeslu. Tās galvenokārt izraisa ikvienam cilvēkam ikdienā nepieciešamo kustību trūkums, tas ir, mazkustīgums, vai arī ilgstošas vienveidīgas darbības, reizēm pat statiska slodze, piemēram, sēdēšana.

Lasīt tālāk ...

Vingrojumi sēdoša darba darītājiem

Digne Vanaga

Cilvēks fizioloģiski nav radīts, lai ilgstoši sēdētu pie datora vai rakstāmgalda. Ja jums ir sēdošs darbs, ilgstoša liela slodze vai stress, pastāv risks, ka agri vai vēlu radīsies pirmās problēmas: sāpēs pleci, kakla muskulatūra, galva un mugura, muskuļi zaudēs tonusu.

Lasīt tālāk ...

Vai treniņa laikā dzersim?

Inete Auziņa

Cilvēka ķermenis sastāv no 60% ūdens. Dienā cilvēkam vidēji jāizdzer divi litri šķidruma. Bieži nepievēršam īpašu uzmanību, kas tieši atrodas mūsu glāzē, taču katram diennakts laikam ir savs optimālais dzēriens.

Lasīt tālāk ...

Citi raksti par šo tēmu

Follow veselslv on Twitter

 

 

Citi piedāvājumi