Interaktīvās azartspēles un totalizatori azartspēļu pakalpojumu sniedzēju klientiem ir pieejami jebkurā diennakts laikā, septiņas dienas nedēļā. Tas nozīmē, ka nepieciešamība sazināties ar klientu atbalsta servisu arī var rasties jebkurā diennakts laikā. Vai tas ir iespējams un vai šis pakalpojums ir bezmaksas – uzzini turpinot lasīt tālāk.
Atceraties, ka kazino spēles jāspēlē atbildīgi, jāapzinās savas spēļu robežas un jāierobežo spēļu budžets. Ja tomēr esat nonācis situācijā, kad nespējat izbaudīt kazino spēles un spēlēt atbildīgi, Jums ir iespēja saņemt profesionālu palīdzību.
Azartspēles var radīt atkarību, kas var negatīvi ietekmēt cilvēka dzīvi, finansiālo situāciju un attiecības. Atkarība no azartspēlēm var izraisīt emocionālu un psiholoģisku stresu.
Tomēr dažiem cilvēkiem azartspēles var piedāvāt arī pozitīvus aspektus. Piemēram, kazino spēles var kalpot kā izklaides un relaksācijas avots, sniedzot īslaicīgu atelpu no ikdienas rūpēm un stresa. Tām var būt arī sociāla loma, jo daži cilvēki izmanto azartspēles kā iespēju socializēties ar draugiem vai veidot jaunus kontaktus.
Svarīgi ir spēlēt atbildīgi un apzināties iespējamās briesmas, lai azartspēles nekļūtu par kaitīgu ieradumu, bet paliktu kā patīkama izklaide.
Iemesli, kuru dēļ azartspēļu vietņu klientiem var rasties nepieciešamība sazināties ar pirmo komunikācijas punktu konkrētajā platformā, proti kazino klientu atbalsta servisu, var būt dažādi.
1. Tehniskas problēmas
Visi vadošie iGaming operatori vēlas, lai viņu vietne visu laiku pilnībā darbotos. Tas, cik labi vietne darbojas, ir tas, ko spēlētāji aplūko pirms reģistrēšanās. Uzticamas tiešsaistes kazino pārskata platformas, piemēram, CasinoBaltics, piešķir lielu nozīmi šim aspektam, un to eksperti rūpīgi novērtē un izceļ katras vietnes ātrumu un funkcionalitāti saviem lasītājiem. Tas nodrošina, ka spēlētāji var izbaudīt vienmērīgu un patīkamu spēļu pieredzi.
Tomēr vietnē joprojām var būt problēmas. Lai gan uz kvalitatīvām platformām tas notiek reti, globālajā tīmeklī vienmēr pastāv neliels risks, ka attiecīgās programmatūras savienojumos var rasties neparedzētas kļūmes.
Tā kā azartspēļu spēlētāji ar to var nodarboties pat nakts vidū, nav izslēgts, ka arī kļūme atgadās tieši šajās neordinārajās diennakts stundās, piemēram pēkšņi apstājas spēļu automātu spēle, vai arī nav iespējams ienākt savā klienta profilā.
Tas var radīt azartspēļu pakalpojumu sniedzēju klientiem nepieciešamību sazināties ar klientu atbalsta servisu un saņemt palīdzību pēc iespējas ātrāk.
2. Maksājumu problēmas
Līdzigi, arī naudas maksājumu iemaksu un izmaksu procesi azartspēļu pakalpojumu vietnēs var notikt visas diennakts garumā. Tas ir visas nozares pamatā, līdz ar to ir ļoti būtiski, lai abas puses šo procesu aizvada iespējami gludi.
Klientiem var rasties pēkšņas problēmas ar iemaksu, vai arī izmaksu veikšanu. Tāpat var rasties neskaidrības ar maksājumu veidiem, pieejamajām finanšu institūcijām, laika periodiem, kad naudas transakcijas notiek, kā arī daudz ko citu. Tādēļ svarīgi, ka klientu atbalsta serviss ir sasniedzams visas diennakts garumā, katru dienu.
3. Piedāvājumu jautājumi
Bieži vien interaktīvo azartspēļu pakalpojumu sniedzēji saviem spēlētājiem piedāvā vilinošus piedāvājumus, kuri arī var būt izmantot izdevīgi un aizraujoši. Lai arī tipiski visa nepieciešamā informācija tiek aprakstīta skaidri, tas neizslēdz iespēju, ka klientiem parādās jautājumi saistībā ar tām – piemēram, kā šo piedāvājumu saņemt un likt lietā.
Tāpat arī nevar izslēgt iespēju, ka piedāvājums nedarbojas no tehniskās puses, vai arī spēlētājs to neizmanto pareizi. Šādi piemēri ir iemesls sazināties ar klientu servisu un svarīgi, ka tas izdarāms uzreiz, jo tādi piedāvājumi parasti pieejami ierobežotu laika periodu.
4. Klientu konta jautājumi
Azartspēļu vietņu klientiem ir būtiski, ka viņu konti attiecīgajā platformā atrodas drošībā. Gadījumos, kad rodas šaubas, vai tiem nav ticis piekļūts no kādas trešās puses, ir svarīgi par to nekavējoties ziņot klientu atbalsta servisam. Tik jūtīgas dabas gadījumos, kuri skar klientu profilu drošību, ir ārkārtīgi svarīgi, ka tas ir sasniedzams 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā.
Tāpat spēlētāji vienkārši var pēkšņi dažādu iemeslu dēļ vēlēties mainīt kādus sava konta iestatījumus, piemēram profila paroli. Arī šādos gadījumos nepieciešama klientu atbalksta servisa palīdzība.
5. Jautājumi par pakalpojumu sniedzēju
Azartspēļu pakalpojumu sniedzēja klientiem, it sevišķi jaunajiem spēlētājiem, var jebkurā brīdī rasties visdažādākie jautājumi par attiecīgo platformu. No pieejamajām kazino spēlēm, līdz sporta totalizatora likmju klāstam, spēlētāji atbildes uz saviem jautājumiem cer saņemt iespējami īsā laika posmā.
Starp tiem var būt arī palīdzība ar likumu Latvijā noteiktajos pakalpojumos, tostarp azartspēļu pieejamības ierobežošana, pieejamo likmju limitu uzstādīšana, vai citas tamlīdzīga rakstura prasības.
Kādas ir 24/7 klientu atbalsta servisa priekšrocības?
Tas nozīmē, ka klientu atbalsta servisiem, kuri darbojas visu diennakti un katru dienu, ir ļoti būtiskas priekšrocības pār tiem kazino ar kuru klientu servisu iespējams sazināties, piemēram, tikai tradicionālajās darba stundās.
Kazino klientu atbalsta servisa pakalpojumi var būt klientiem pieejami vairākos formātos. Visbiežāk sastopamie veidi ir telefoniski, t.i. zvanot uz pakalpojumu sniedzēja norādīto klientu servisa tālruņa numuru, caur e-pastu, t.i. rakstot uz pakalpojumu sniedzēja norādīto e-pasta adresi, un izmantojot tiešsaistes čata opciju, kas nozīmē rakstīt attiecīgās platformas piedāvātajā sarakstes lodziņā un sazināties nekavējoties. Šiem trīs izplatītākajiem klientu servisa veidiem mēdz būt arī citas variācijas, tomēr to pamatā ir rakstiskā, telefoniskā un tiešā čata komunikācija.
Maz ticams, ka online kazino spēlētāji novēršas no interaktīvajām azartspēlēm un totalizatora, lai sazinātos ar attiecīgā azartspēļu pakalpojumu sniedzēja klientu atbalsta servisa garlaicības mākti. Tieši tāpēc absolūtajam vairākumam Latvijas kazino šī opcija tiek piedāvāta bez papildus maksas, proti – par brīvu.
Diemžēl, ne visi Latvijas tiešsaistes kazino klientu atbalsta servisi darbojas visu diennakti un katru dienu. Līdz ar to, kazino spēlētājiem ieteicams sākotnēji iepazīties ar attiecīgās ar azartspēļu pakalpojumu platformas noteikumiem un informāciju, lai uzreiz būtu droši, ka atbildes uz saviem jautājumiem varēs iegūt sev ērtākajā laikā, vai arī tomēr uz tām būs jāuzgaida, piemēram līdz nākamās dienas rītam.
Saskaņā ar Latvijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas jaunākajiem datiem, 2023. gadā azartspēļu nozares ieņēmumi sasniedza 288,633 miljonus eiro, kas ir par 9% vairāk nekā 2022. gadā.
Būtiski ņemt vērā, ka pagājušajā gadā pamatīgu popularitātes pieaugumu piedzīvoja tieši tiešsaistes interaktīvās azartspēles, kuras no šiem 288,633 miljoniem eiro veidoja jau 47,6%. Gadu no gada, tendence Latvijā ir, ka šis procents no tiešsaistes kazino aizvien vairāk pietuvojas sauszemes kazino ieņēmumiem. Interesanti, ka 2019. gadā tie veidoja tikai 19,6% no kopējiem azartspēļu ieņēmumiem Latvijā.
Latvijā azartspēles pagājušā gadā organizēja 20 komersanti, no kuriem 18 tās piedāvājā arī, vai arī tikai, globālajā tīmeklī. Ne visiem šiem azartspēļu pakalpojumu sniedzējiem klientu atbalsta serviss darbojas visu diennakti, katru dienu. Līdz ar to, spēlētājiem, kuri mēdz spēlēt interaktīvās azartspēles mazāk ierastos diennakts laikos, ir svarīgi vispirms pārliecināties par izvēlētās platforms klientu atbalsta servisa darba laiku.